21 Aralık 2015 Pazartesi

1.HAFTAAAA!

Herkese merhabaaa:)
Bugün tam bir hafta doldu! Ve yan etkileri yaşamaya başladım bile. Dudak kuruluğuyla başladım ama nemlendirmeden bir an bile durmuyorum. Yüzümdeki durumlar ise; yeni yeni sivilceler çıkıyor, çoğalmaya başladı sivilcelerim. Ayrıyetten yüz kuruluğu durumumda çene ve burun bölgelerim kuruyor pul pul dökülüyor. Burnum aşırı kurumaya başladı ama yanaklarım ve alnımda henüz bir kuruma yok. Yüzüm için henüz bir nemlendirici kullanmıyorum ama kullanmaya başlayacağım tabi ki de.  Başka bir yan etki olarak bende mide bulantısı çok oluyor bu ilaçtan mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama normalde mide bulantısı yaşayan birisi değilimdir, büyük ihtimalle ilaçtan. Lenslerimi şuan takmakta sorun yaşamıyorum göz kuruluğu yaşamıyorum inşallah yaşamam :/ Eklem ağrısı soğuktan mıdır bilemiyorum ama eklem ağrılarım var. Günde 3 lt su içiyorum(zorla). Kışın günde en fazla 3 bardak su içen biri olarak 3lt suyu kendimi zorlaya zorlaya içiyorum valla. Sivilcerimin üstüne aknefloks diye bir krem sürüyorum ama bir etkisi var mı yok mu hala anlayabilmiş değilim. Güneş kremi ve yüz yıkama jelimden çok memnunum. Markalarını bir önceki yazımda paylaşmıştım:) Sivilcelerim çoğalmaya başlasada moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum, kendimi motive ediyorum. Dışarı çıkarken Garnier BB kremle kapatıyorum yüzümdeki kusurları(ancak ne kadar kapanıyorsa). İşte ilk haftam bu şekilde arkadaşlar, umarım herkesin cildi pırıl pırıl olur. Hoşçakalın sevgiyle kalınnn.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder