11 Aralık 2015 Cuma

Herkese merhaba,
Burada sizlerle roaccutane hikayemi paylaşacağım. Böyle bişeyi yapmamdaki sebep ben bu ilacı ve kullananları internette araştırırken daha ayrıntılı ve günü gününe yazan daha fazla kişi görmek istemem. Benim gibiler varsa onlara yardımcı olmayı çok isterim.
Bende bir çok insan gibi bir türlü sivilcelerinden kurtulamayan ve doktor doktor dolaşıp çare arayanlardanım. 3 yılı aşkın süredir sivilcelerimi geçirmek için jelinden sabununa, merheminden kremine, antibotiklerden ibrahim saraçoğlu kürlerine tutun kullanmadığım tek birşey kaldı o da "roaccutane". Ve cildime çok düşkünümdür, temizliğini ve bakımını aksatmayan biri olmama rağmen yine de sağlıklı bir cilde bir türlü sahip olamadım.:( Önceki tedavilerde belli bir zaman geçiyordu ama ilaçları bıraktığım anda geri tekrarlıyordu.
Bu ilacı kullanmamak için çok uğraştım ama artık denemem gerektiği ortada. Tüm yan etkilerini göze alıp bu ilaca 2 gün sonra başlıyorum. En gözümde büyüyen yan etkisi "kusma dönemi". Zaten yüzümden sivilceler var ama sivilce tarlasına dönmesinide istemiyorum.. :) Velakinnn, yapacak bişey yok sonunda güzel bir cilde kavuşma umuduyla bu zorluklara göğüs gerebileceğimi düşünüyorum. Bu süreçte her etkiyi sizlerle paylaşacağım ve merak edenler sorusu olanlar için cevaplayacağım. Herkese güzel bir cilt ve mutlu günler dilerim, görüşmek üzere hoşcakalııın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder