28 Aralık 2015 Pazartesi

ROACCUTANE ile 2.HAFTAAAA

Tüm roaccutane kullanıcılarına 2.Haftamdan selamlaar :) 
Sevgili blog ziyaretçilerim, bu haftaa sivilce artışlarından dolayı biraz moralim bozukk, velakin parlak ve temiz bir cilde kavuşma umudumla ve bu kusma dönemini göze alarak bu ilaca başladım moralim bozulsa da 'geçici olarak katlanmak zorunda' olduğumu söyleyip motive ediyorum. Biyandan sivilcelerim çıkarkennnn bir yandan da eskiden kalma sivilce izlerim soluyor. 2haftada gerçekten etki etmeye başlayan bi ilaç. Yüzümde herhangi bir soyulma kuruma yaşamıyorum. Dudaklarım kuruyor ama çatlamıyor sürekli nemlendiriyorum. Yalnız yüzüme çıkan sivilceler çok ağrılı, yüzümü yıkarken veya yatarken yanlışıkla elim çarptığında çok acıyor o derece. Ve de kocamanlar. Aşırı çıkmadı ama 10 11 tane boynuma doğru olan kısımda ve yanaklarımda var, çeneme tek tük çıkıyor. Ama burnumun tam tepesine bir sivilce çıktı ki ne siz sorun ne ben söyliyim. Burnun tepesine de sivilce çıkar mı arkadaş, çıkıyormuş işte:( yaklaşık 4gündür orada şişip şişip duruyor. Nihayet yüzümü yıkadıktan sonra kurularken bianda patladı ve ilk defa böylesine iltihap akan bi sivilceyle karşı karşıya kaldım. (Korkunçtu) Yüzümde yağlanmıyor değil şuanki sürece kadar yağlanma yaşadım. Tabii daha çok yeni, tedavinin başındayım. Sabrediyorum, sabrın sonu selamettir değil mi:) gözümde ve burnumda herhangi bir kuruluk yaşamıyorum. Booll boollll su içmeye çalışıyorum, ki net günde 3lt su içiyorum. Bir yakınımın tanıdığı roaccutane kullanmaya başlamış ve sorumsuz doktoru ona fazla su tüketmesi gerektiğini söylememiş ve malesef çocuğun midesinden yara çıkmış, büyük bi sorun yaşıyormuş şuan bi operasyon geçirecekmiş midesiyle ilgili. Bende kendi doktorumdan çok ayrıntılı bilgiler almadım, benim doktorumda biraz ilgisiz. Ben bu ilaca başlamadan önce internetten o kadar çok araştırma yaptım ki, bir çok bilgi edindim bu ilaca tecrübeli bi şekilde başlamak benim için büyük bi avantaj oldu. Ve herkese bu ilacı iyice araştırıp bilgi sahibi olduktan sonra başlamasını tavsiye ediyorum. Çünkü maalesef ki bazı doktorlar sorumsuz olabiliyor. Böbreğimiz su kaybı yaşarsa karaciğerimizden destek alıyormuş ve tabiki buda karaciğeri olumsuz yönde etkiliyor. Şuanlık verebileceğim en öncelikli tavsiye boolca su içmeniz ve dudaklarınızı nemlendirmeden durmayınnn. Herkes iistediği gibi teeeeertemiz cilde sahip olsun inşallahhh. Tekrar görüşmek üzereee hoşcakalınnn.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder