14 Aralık 2015 Pazartesi

Herkese yeniden merhabaa, bugün doktora gittim ve tahlil sonuçlarımın normal çıkması sonucu ilaca başlıyorum. Bu akşam ilk hapı içicem ve haftalık gelişmeleri sizlerle paylaşacağım. Aslında doktorum bana Aknetrent ilacını verdi rouccutane istememe rağmen, ikiside aynıymış firma ve fiyat farkından başka hiç bir fark yokmuş ama ben takıntılı bi insan olduğumdan dolayııı, eczacımla paylaştım ve o da bana hiç bir farkk olmadığını rouccutane verebileceğini söyledi. 20mg'lık sabah akşam olmak üzere Rouccutane aldım, bunun yanında doktorum bana lens kullandığım için 'Refresh' gözyaşı damlası verdi ama bunu zaten lens kullanmanın haricinde göz kuruluğu yapacağı içinde kullanmam gerektiğini biliyorum. Sivilcelerin üstüne sürmem için 'aknefloks' , dudak ve burun içi kuruluğu için 'Fito' krem verdi ama ben ek olarak 'bepanthol merhem' aldım ve günlük hayatımda da kullandığım ve çok memnun olduğum 'blistex dudak koruyucu mavi kavanoz' aldım. Ben göz makyajı yaptığım için ve temizlediğim için temizleme jelleri göz çevremi çok kurutuyor göz çevresi kuruluğum için 'Advantan' losyon verdi ama uzun süreli kullanmamamı söyledi. Göz çevresi için bildiğiniz bir krem varsa tavsiyelerinizi bekliyorum. Yüz yıkama jeli olarak 'Dermoskin acnegun' güneş kremi yine ''Dermoskin acne mat face protection'..  Şimdilik bunları kullanacağım. Bunların yanı sıra yağlı yiyeceklerden ve abur cuburlardan uzak durmam getektiğini çok su içmemi söyledi. Bakalım zamanla nasıl olacak, cildim hangi aşamalardan geçecek, en gözümde büyüyen 'kusma dönemi' inşallah aşırıya kaçmadan geçiririm bu dönemi 😱 yüzümün şuanki hali, sivilceli aşırı bi sivilcem yok ama artıyor gibi hissediyorum, çok fazla sivilce izim var kırmızı kırmızı. Alnım ve çenemde çok büyük sorunlar yaşamıyorum tek yek çıkıyor alnıma ve çeneme. Sol yanağım ağırlıklı olarak yanaklarım, boynum, sırtım sivilce bahçesi. Tedavimin sonunda öncesi sonrası fotoğrafı koyacağım. Her ne kadar endişelensemde bu ilaca bugün büyük bir umutla başlıyorum. İnşallah bu ilacı benimle birlikte kullanan, bu dertten muzdarip olan herkese şifa diliyorum ☺️ mutlu kalın, hoşcakalınn. ✋🏻